BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du desuden styr på økonomien og kan du kontrollere finanserne? Så er det her, du skal kigge!
Din faglige interesse, ambitioner og lyst til at arbejde vil give dig masser af muligheder i jobbet som Financial Controller hos Danish Myo Technology A/S. Du bliver en central ressource i økonomi og administrationen, og dermed en nøglemedarbejder. Du kommer til at koordinere og være tovholder på en lang række opgaver, som typisk findes i en mindre dynamisk virksomhed. Du skal involvere dig i opgaver på tværs af virksomheden, da fleksibilitet er afgørende.
Din dag vil være præget af alsidighed, selvstændighed, og du har stor indflydelse på at definere og påvirke din egen fremtid og rolle. Du vil opleve en arbejdsdag, hvor du vil være hands-on, og hvor loyalitet, pålidelig og nøjagtighed er i højsædet.
Du kan forvente en åben og synlig ledelse, hvor der er fokus på dialog.
Opgaverne er mange og af forskellig karakter:
- Udarbejdelse og analyse af månedsrapporter
- Udarbejdelse af budgetter
- Drift af økonomifunktionen inkl. datterselskaber
- Nøgletal og regnskabsanalyser
- Bogføring af afskrivninger og balanceposter
- Opbygning, optimering af regnskabsprocesser, procedurer og afdeling
- Administration, revisor- og myndighedskontakt
Der tilbydes et fast fuldtidsjob i et sundt og tæt arbejdsmiljø med en medarbejderstab med høj anciennitet.
Kvalifikationer og kompetencer
Om dig:
- Du har erfaring fra en økonomiafdeling og gerne kendskab til en produktionsvirksomhed
- Du har kendskab/erfaring til opgaverne og en relevant teoretisk baggrund
- Du har indgående kendskab til Dynamics 365 Business Central og Excel
- Du har en struktureret tilgang, er pro-aktiv og ikke bange for at tage ejerskab
- Du er detaljeorienteret, analytisk og forstår at arbejde selvstændigt
- Du behersker engelsk i skrift og tale
Ligesom virksomheden sætter du barren højt i forhold til kvalitet og nøjagtighed.
Praktiske oplysninger
Der er tale om en fastansættelse på 37 timer/ugen.
Virksomheden er beliggende i Hinnerup.
Lønnen afspejler dine kvalifikationer og din erfaring.
Der er pension og sundhedsforsikring,
Tiltrædelse efter aftale.
Søg jobbet
Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.
Temp-Team
Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 40 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.
Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TEMP TEAM A/S, Sommervej, 8210 Aarhus V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://temp-team.dk/job-detaljer/andet-vil-du-v%C3%A6re-financial-controller-i-en-ambiti%C3%B8s-international-virksomhed-med-en-flad-organisation-337159/
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5815808