BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
SØGES: Norsk talende kundeservicemedarbejder til danskejet IT virksomhed nær Århus
Vi gennemfører interviews fra slut august og fremefter, med start i september.
Synes du også at IT, Tech og god kundeservice bør gå hånd i hånd? Brænder du for at arbejde med nærværende kundeservice og rådgivning?
Brænder du for en IT kundeservice stilling der giver mening, hver dag? Så læs videre!
Vi tilbyder en indholdsrig stilling i en dansk & norsk IT- og servicevirksomhed, hvor der er fokus på digitale brugeroplevelser, og hvor nytænkning, teknologi og især kundeoplevelsen er omdrejningspunktet i vores arbejde. Vi sætter standarden for god kundeservice, og hjælper helt almindelige IT brugere (private kunder), med dagligdagens IT, så der er ikke behov for at du er IT expert. Det er meget vigtigere at du kan føre en god og troværdig service- & salgsdialog.
"Hos os er du med til at levere Danmarks og Norges bedste kundeservice. Vi elsker glade kunder, og vi tror på at god service kommer fra hjertet og at fremragende service og høj trivsel hænger tæt sammen. Derfor har vi et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi har det sjovt sammen. Vi arbejder tillidsbaseret og arbejder med brede rammer og få regler. Du har kort og godt stor handlefrihed i jobbet til at finde den løsning, der er rigtig for kunden."
- Kommerciel Direktør Mikkel Degn
Du er vores nye 2-sprogede kundeservice profil, hvis:
- Du taler og skriver flydende Norsk (bokmål), og har (som minimum) et godt niveau på Dansk.
- Du elsker god service, og har interesse for Tech og IT
- Du er glad for at tale i telefon, for det er vores vigtigste arbejdsredskab.
- Du tager ansvar for at rådgive kunden professionelt.
- Du trives med at arbejde i et åbent teammiljø, hvor vi alle tager ansvar for at sikre en fremragende kundeoplevelse. Du trives også i et arbejdsmiljø, hvor vi stiller krav til hinanden.
- Det er en fordel med erfaring inden for kontaktcenter området, men ikke et krav, da vi selv oplærer i vores værdier og metoder.
Herudover forventer vi, at du:
- Naturligt kan træde ind i rollen som kundens betroede supporter uanset om opgaven er teknisk support, generel rådgivning om brug af IT eller præsentation af Dukas tilbud.
- Har evne og talent for IT, Tech og troubleshooting på computere/devices (især Windows, Android, iOS)
- Brænder for at være med i Dukas succeshistorien.
Vi vurderer din profil samlet, og din personlighed, herunder især dine kommunikative og sproglige evner, vægter meget højt hos os.
Hvad kan Duka gøre for dig?
- Du får selvfølgelig en grundig oplæring og al den hjælp du skal bruge. Og der er plads til at du føler dig hjemme på arbejdspladsen, uanset om du går i høje hæle eller strømpefødder
- Du bliver en del af en spændende dansk virksomhed, som har fuld fart på og som gør en forskel for vores kunder, hver dag.
- Vi har en solid rating på Trustpilot, en høj NPS score og har 2 år i træk vundet forbrugerrådet "Tænk" - bedst i test, og det forpligter og siger noget om standarden hos os!
- En fast månedsløn, provision og mulighed for kvalifikation til vores bonusordning, der bl.a. bygger på kundetilfredshed
- Attraktive goder såsom pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning fra MartinIB, sociale aktiviteter, IT-goder og meget andet
Det praktiske!
Vi tilbyder en fuldtidsstilling på vores kontorer i Hinnerup, Søften, hvor arbejdstiden vil være i tidsrummet 08 - 20 mandag til fredag, primært 0800-1630. Der vil typisk være 1 lørdagsvagter hver 2. måned samt ca. 1 eftermiddagsvagt pr. uge. Vi forventer selvfølgelig at du arbejder med både norske og danske kundeserviceopgaver. Interesseret? Indsend din ansøgning online her på siden!
Bemærk: Ansøgninger pr. email vil blive slettet af hensyn til GDPR
Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt, men vi venter gerne på de rigtige kandidater. Vi forventer at indkalde til jobsamtaler løbende, også som digitale møder.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR manager Henrik Bjørn Oldenborg på hbo@duka.dk
Få et glimt af, hvordan vi arbejder hos Duka, her:
& lær mere om os her www.duka.dk samt på www.duka.no
og her på LinkedIN
Vi glæder os til at høre fra dig!
Hos Duka synes vi, at teknologi er fantastisk og gør hverdagen lettere, men nogle gange driller det bare. Det skal vores kunder heldigvis ikke tænke på, for Duka er altid klar til at træde til og holde vores kunder kørende. Som virksomhed er vores mission at gøre det nemt for vores kunder, så de kan bruge deres tid på det, de har lyst til. Understøttet af pålidelig og effektiv support, brugervenlig teknologi og fleksible abonnementsløsninger gør vi livet nemt for vores kunder. Duka - Tech It Easy
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Duka A/S, Omega, 8382 Hinnerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://app.jobmatchprofile.com/phq4cd/duka/kpsshg/nor/norsk-talende-kundeservice-til-it-virksomhed
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5880340