BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Lægeklinik uden ydernummer bestående af én speciallæge i dermatologi. Den primære arbejdsopgave bliver at besvare e-mails, som modtages fra patienter. Dertil kommer en række mindre tidskrævende arbejdsopgaver, herunder klargøring af recepter til godkendelse ved speciallægen, modtagelse af telefonopkald fra patienter, booking af patienter samt mindre ad hoc opgaver.
Stillingsbetegnelse: Uddannet lægesekretær
Antal timer pr. uge: 15 timer fordelt på 3 dage á 5 timer (mandag, torsdag og fredag) i tidsrummet 8.30-13.30 (eller efter aftale).
Løn: 210 kr / time
Kvalifikationer der søges:
Du skal være
- Selvstændig
- Du skal kunne arbejde selvstændigt med de arbejdsopgaver, du bliver stillet. I ansættelsesforholdets første del vil der være fokus på indfasning i jobfunktionen samt vidensdeling mellem speciallægen og medarbejderen i forbindelse med håndtering af patienthenvendelser, men det forventes, at du forholdsvist hurtigt vil kunne besvare og håndtere langt hovedparten af alle henvendelser uden inddragelse af speciallægen.
Du kommer til at arbejde på et en-mands hold og kommer ikke til at arbejde som del af et større sekretær-team.
- Lærenem
- Du skal evne at sætte dig ind i ny viden forholdsvist hurtigt mhp. ubesværet at besvare henvendelser fra patienter pr. mail og telefon.
Hovedparten af de henvendelser, som modtages, er fra patienter, der overvejer at påbegynde behandling i klinikken. Der er både ligheder og variationer i de spørgsmål, der bliver stillet. Af samme årsag er der udarbejdet “standard-svar/-mails” som dækker mange af spørgsmålene, men der vil også være behov for at justere fraserne til, sådan at en mail-besvarelse ikke blot bliver et “standard-svar”, men er tilpasset den enkelte patients henvendelse.
- IT-kyndig
- Vi forventer af dig, at det falder dig nemt at arbejde med de gængse funktioner i Microsoft Windows, at du kan skrive blindskrift og at du forholdsvist hurtigt forstår at sætte dig ind i klinikkens journal-program samt intern brug af google docs m.fl.. Vi forventer, at du har erfaring med diagnosekoder og indberetning af disse til LPR.
Hvornår søges stillingen besat: Snarest muligt
Ansøgningsfrist: Der indkaldes løbende til jobsamtale indtil den rette kandidat er fundet.
Ansøgningen sendes til: info@albaph.dk
Mvh Alba Privatklinik
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Alba Privatklinik ApS, Hvidkløvervej, 8200 Aarhus N
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: info@albaph.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5880866