Administrativ blæksprutte

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du struktureret, detaljeorienteret og vedholdende i forhold til dine arbejdsopgaver? Har du erfaring med det lettere bogholderi? Og kan du lide en hverdag, hvor dagene aldrig er ens, og arbejdsopgaverne er mangeartede? Så er det måske dig, vi leder efter.

For vores kunde Scaffco A/S i Trige søger Randstad en administrativ blæksprutte til et Try & Hire-forløb. Der er tale om en deltidsstilling på 22,5 timer ugentligt.

om scaffco a/s
Scaffco A/S er en familieejet virksomhed, som indtil 2020 agerede som montagevirksomhed. Siden har de solgt den del fra og er i dag et landsdækkende stilladsfirma med fokus på salg og udlejning af stilladser og overdækninger i Danmark. Scaffco A/S er en virksomhed i stormende udvikling, da de selv er begyndt at producere innovative stillads- og overdækningsløsninger.

Med base i Trige beskæftiger de i dag ca. 11 medarbejdere fordelt på lager og administration.

om jobbet
Du vil i din dagligdag blive en del af et lille team på 3 medarbejdere i alt. I rollen som administrativ blæksprutte vil du arbejde med mange forskelligartede arbejdsopgaver. Du skal derfor være klar på at tage fat, hvor der er behov, og have lyst til at berøre mange administrative aspekter i forretningen. I virksomheden hjælper man hinanden i mål og giver en hånd med, hvor der er brug for det.

Dine primære arbejdsopgaver vil dog være:

  • Bogføring af debitorer, kreditorer og finans
  • Manuel styring af ordrebeholdning (levering og indlevering af produkter)
  • Månedlig fakturering

Derudover kan andre opgaver være forfatning af et brev, korrekturlæsning, hjælp med at oversætte noget til engelsk, kopiering, arkivering, bestilling af fragt, indkøb til kontoret og meget andet.

Virksomheden arbejder i systemerne Kompas4 (aktuelt) og EGByg Visual (gl. system), hvilket du selvfølgelig vil blive oplært i.

din profil
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende for os, men vi forestiller os, at du kommer med erfaring fra en administrativ rolle, hvor du tidligere har berørt opgaver af koordinerende og administrativ karakter. Det er desuden essentielt, at du har arbejdet med det lettere bogholderi og har en forståelse af dets sammenhænge. Du har desuden et godt og grundlæggende kendskab til Excel.

Som person er du serviceminded, struktureret og detaljeorienteret. Derudover er du god til at holde overblik og finde systemer, hvorpå man kan holde en god struktur og følge ting til ende. Du har stort fokus på kvalitet og tager ansvar for dine opgaver, og du er altid klar på at hjælpe dine kollegaer.

der tilbydes
Du vil blive en del af en virksomhed præget af tætte relationer og en familiær omgang.

Der er tale om et Try & Hire-forløb, hvor du starter som vikar gennem Randstad i 6 måneder. Herefter vil du, hvis alt går vel, blive ansat direkte hos virksomheden.

Der er tale om en deltidsstilling på 22,5 timer ugentligt fordelt på tre sammenhængende dage.

Løn efter kvalifikationer.

ansøg
Vi leder efter en medarbejder, der kan starte hurtigst muligt. Send os din ansøgning og dit CV snarest, da vi løbende afholder samtaler og ansætter, når den rigtige er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte seniorkonsulent Mie Larsen på tlf. 29 29 31 24.

Denne rekruttering håndteres af Randstad, og alle henvendelser bedes rettes hertil.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RANDSTAD A/S, Bredskifte Allé, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5924984

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet